نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 5 ) از فروش سرمربی تا تکذیب خرید سانچز

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 5 ) از فروش سرمربی تا تکذیب خرید سانچز

فصل نقل و انتقالات تابستانی از راه رسید و تعداد زیادی از هواداران یووه در ایران به دنبال جدید ترین خبرها در این رابطه هستند. از امروز با آخرین اخبار و انتقالات باشگاه یوونتوس در خدمت شما هستیم.

 

گروسو:

 

ننایج درخشان فابیو گروسو سرمربی تیم جوانان یووه باعث شده تا دو تیم ایتالیایی و تیم لوگانو سوئیس برای جذب او ابراز علاقه کنند.

 

تولیسو:

 

باشگاه بایرن مونیخ با ارائه ی پیشنهادی 40 میلیون یورویی خواهان خرید یکی از هدف های اصلی یووه شده است.

 

وراتی:

 

باشگاه پاریس سنت ژرمن، امروز یک پیشنهاد 55 میلیون یورویی را برای هافبک ایتالیایی خود رد کرد و مدعی شد با این رقم ها حاضر به فروش ستاره ی خود نیست.

 

گفتنی است، یووه نیز تصمیم دارد به زودی پیشنهاد خود را ارائه کند.

 

سانچز:

 

ستاره ی شیلیایی تیم یوونتوس در لیست خرید این باشگاه قرار ندارد و تمامی اخبار مربوط به او شایعه می باشد.

 

کیتا:

 

بازیکن سیه چرده ی لازیو به صورت رسمی اعلام کرد که ترجیح می دهد در قهرمان ایتالیا بازی کند ولی هنوز توافقی با تیمی انجام نداده است.

 

ساندرو:

 

رسانه های برزیلی اعلام کردند که باشگاه چلسی در چند روز آینده، پیشنهاد 60 میلیون یورویی خود را برای خرید ساندرو تقدیم سران یووه خواهد کرد.

 

کاستا:

 

طی سه الی چهار روز آینده جلسه ی مهمی میان سران یووه و مدیر برنامه های کاستا برگزار خواهد شد تا سرنوشت نهایی او برای حضور در تیم یوونتوس مشخص شود. یوونتوس او را یکی از اهداف اصلی خود نام برده است.

 

استورارو:

 

یک رسانه ی ایتالیایی امروز نوشت یوونتوس تصمیم دارد استورارو بازیکن قدرتی خود را به همراه مبلغ 12 میلیون یورو به تیم لازیو بدهد و در عوض مالکیت کامل کیتا را در اختیار بگیرند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: